Foredrag med Julie Lindegaard
Julie Lindegaard er uddannet journalist og har mere end 20 års erfaring med kommunikation, medier og PR. Hun har en baggrund som bl.a. radiovært i DR, kommunikations- og salgschef på Odense Teater, forfatter og podcastvært. Julie er desuden en meget erfaren moderator.
I et foredrag med Julie Lindegaard bliver du klædt på til at finde de gode historier, sætte din egen dagsorden i medierne og skabe synlige resultater. For er medierne ven eller fjende? Hvordan kan virksomheder opnå mere synlighed i pressen? Og hvorfor er det vigtigt at tænke medierne ind i sit brand?
Julie Lindegaard er en erfaren, begavet og underholdende foredragsholder. Med stor udstråling og god energi formår hun at holde publikum fanget med humor, alvor og skarpe pointer. Hun deler en masse værdifuld viden omkring de muligheder, der findes for at styrke den professionelle kommunikation. Få inspiration, gode råd og konkrete værktøjer, som du kan implementere omgående i dit arbejde.
Du kan også booke hende til et spændende foredrag om god kommunikation mellem kollegaer. Hun spejler, hvordan vi taler til og med hinanden i hverdagen, så alle får lidt at tænke over og mod på at blive en bedre kollega.
Et foredrag med Julie Lindegaard er oplagt til både små og store virksomheder, erhvervsnetværk, kommunikationsafdelinger mv.
SÆT FOKUS PÅ MENTAL SUNDHED MED JULIE LINDEGAARD
I forbindelse med Danmarks Mentale Sundhedsdag i uge 41 kan du booke et foredrag med Julie Lindegaard til din arbejdsplads. Kontakt os i dag og hør mere.
Se andre inspirerende foredragsholdere.
Forespørg på Foredrag med Julie Lindegaard
Foredrag du kan booke
Fremtidens ledere er synlige ledere
Har du lagt mærke til, at nogle virksomheder og brands virkelig er dygtige til at bruge medierne til at bringe positive historier? Historier, der hjælper deres brand som arbejdsgiver, som er med til at tiltrække nye medarbejdere, øge salget, og gøre medarbejderne stolte af deres arbejdsplads?
I dette foredrag klæder Julie Lindegaard dig på til at finde de gode historier i din organisation, lære at sætte dagsorden i medierne og skabe synlige resultater via medieomtale. Du får masser af værdifuld inspiration og konkrete værktøjer til at arbejde strategisk med din synlighed i medierne, som du kan implementere omgående i dit arbejde.
Julies fem gode grunde til at arbejde strategisk med medierne:
1) Mere eksponering for færre penge – annoncer er dyre. Lær, hvordan du også kan arbejde med synlighed via medier og redaktionel omtale.
2) Styrk din troværdighed. Omtale i medierne har større troværdighed end annoncer. Lær, hvordan du styrker din troværdighed med målrettet pressearbejde.
3) Rekrutteringen styrkes – med strategisk fokus på synlighed i pressen, bliver du en synlig arbejdsplads, der får nemmere ved at tiltrække medarbejdere. Vi vil nemlig hellere søge arbejde i en virksomhed, vi kender, end hos den vi aldrig har hørt om.
4) Positiv medieomtale og synlighed skaber stolthed internt i virksomheden, og det smitter af på medarbejderes glæde ved at være i virksomheden. Det kan være et vigtigt værktøj i en tid, hvor der er stor efterspørgsel på arbejdskraft.
5) Hyppig omtale i medierne giver en stærk modvægt, hvis I en dag er uheldige at ende i en dårlig omtale.
Foredraget er oplagt til virksomheder, erhvervsforeninger, iværksætterrådgivning, kommunikationsnetværk eller undervisningsinstitutioner.
Arbejdspladser du ikke vil hjem fra
Oplev et tankevækkende og motiverende foredrag om hverdagskommunikationen på jeres arbejdsplads, når journalist og forfatter Julie Lindegaard med vid, bid og humor sætter barren lidt op – og hjælper med at løfte arbejdsglæden, hverdagsoptimismen – så I ser lidt mindre skeptisk på forandringer og udfordringer i hverdagen.
Julie Lindegaard skubber kærligt men bestemt til den gode kollega-kommunikation, der sætter retning for stemningen. Hun spejler, hvordan vi taler til – og med hinanden i hverdagen, så alle får lidt at tænke over og mod på at blive en bedre kollega.
Med dette energiske, provokerende og morsomme foredrag er der både plads til eftertanke og reflektion, der skaber fundament for nye måder at tale sammen på i hverdagen. For det er nemlig ikke tanken, der tæller. Men hvad er det så?
Det er selvfølgelig handlingen – og handling formår Julie Lindegaard at skabe gennem sine efterspurgte og tankevækkende foredrag om bedre trivsel på arbejde.
Foredraget er oplagt til virksomheder, personaleforeninger, temadage, netværk mv.
Camilla Sevelsted,
Bizz Up
Tanja Skjødt-Jakobsen,
Business Randers
Vibe Elbæk,
Odder Kommune
"Vi havde et fantastisk frokostforedrag med Julie Lindegaard. Hun fik med engagement og et friskt pust skabt opmærksomhed omkring, at der ikke behøver sættes et kæmpe projekt i værk for at vise kollega-omsorg i hverdagen.
Hun fik fif og værktøjer formidlet på fineste vis med eksempler og erfaringer fra sit eget arbejdsliv, for som hun siger: "Vi bruger de timer med mest overskud sammen med vores kolleger, så det handler om at få skabt en arbejdsplads, man ikke vil hjem fra".
Så det gør vi en indsats for at skabe på AniCura Varde Dyrehospital."
Mariann Humlebæk,
AniCura Varde Dyrehospital
"Julie Lindegaard leverede et fantastisk levende og inspirerende oplæg om arbejdsglæde og god kollegakommunikation på Køge Rådhus.
Julie er en virkelig dygtig formidler som tryllebinder publikum med historier fra den virkelige verden.
Hendes oplæg har sat gang i snakken på kontoret og hendes budskaber lever videre.
Vi hører dagligt kolleger gå og sige Julies budskaber om 'The rule of 3'."
Karina Stoumann,
TMF-Sekretariat & udvikling, Teknik- og Miljøforvaltningen, Køge
"Levende og relevant foredrag, som Julie så flot havde indpasset til vores 'verden'.
Julie er god til at inddrage de forskellige brancher, og gør det på en levende og humoristisk måde, så alle er med."
Karina Gerrild Rasmussen,
City Odense
"Julie leverede en inspirerende og meget lærerig mastertalk om, hvorfor det er vigtigt for virksomheden med synlighed i medierne.
På en oplagt og skarp facon tog hun deltagerne med ind i journalistens hoved og mediernes maskinrum med et klart budskab til forsamlingen af erhvervsfolk.
Det er vigtigt med synlighed i medierne, og det er faktisk hverken farligt eller svært."
Klaus Larsen, Business Lolland-Falster